سرپرست شبکه دامپزشکی هرسین از کشف 30 کیلوگرم گوشت قرمز کشتار غیرمجاز در این شهرستان خبر داد و گفت: با افرادی که امنیت غذایی شهروندان را به مخاطره اندازند به شدت برخورد می‌شود.
کد خبر: ۴۳۹۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹ 11 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،صیاد غلامی  از تشدید نظارت بر مراکز عرضه محصولات دامی در شهرستان هرسین خبر داد و اظهار داشت: نظارت و بازرسی از مراکز تهیه، توزیع، عرضه محصولات و فرآورده‌های خام دامی تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و با افرادی که امنیت غذایی شهروندان را به مخاطره اندازند به شدت برخورد می‌شود.

سرپرست شبکه دامپزشکی هرسین با اشاره به فصل گرما و شیوع بیماری تب‌خونریزی دهنده کریمه‌کنگو، ادامه داد: نظارت بر مصرف فرآورده‌های خام دامی در راستای ارتقای سطح بهداشت عمومی توسط شبکه دامپزشکی این شهرستان به صورت مستمر در حال انجام است.

وی از کشف 30 کیلوگرم گوشت قرمز کشتار غیرمجاز در شهرستان هرسین خبر داد و تصریح کرد:‌ 30 کیلوگرم گوشت قرمز کشتار غیرمجاز از یک واحد قصابی کشف و به مراجع قضایی ارجاع داده و قصابی مذکور نیز پلمب شد.

غلامی از شهروندان خواست که با توجه به شروع فصل گرما و احتمال شیوع برخی از بیماری‌های قابل انتقال از دام به انسان از خرید گوشت کشتار غیرمجاز جدا خودداری کرده و حتما گوشت مورد نیاز خود را از مراکز معتبر و مجاز زیر نظارت دامپزشکی تهیه کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار